Program - "Strategie HR"

Program

Poznaj agendę Konferencji

17 maja 2023

08:30 – 09:00

Rejestracja, poranna kawa

09:00 – 09:10

Przywitanie uczestników i otwarcie konferencji

Moderatorka:
Joanna Jamka

Joanna Jamka

Dyrektorka działu konferencji ADN Akademia

09:10 – 09:40

„Temperatura rynku” – ocena bieżącej sytuacji z perspektywy ekonomisty

Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek

Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek

dr nauk ekonomicznych, wykładowczyni na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytet Warszawski

09:40 – 10:30

Strategie HR w kontekście ryzyka kryzysu gospodarczego i zmian na rynku pracy – dyskusja panelowa

Moderatorka:
Ania Morawiec-Bartosik

Ania Morawiec-Bartosik

Autorka książki „Liczby w HR”, Założycielka HRrebels

Uczestnicy:
Maja Chabińska-Rossakowska

Maja Chabińska-Rossakowska

Head of HR ING Bank Śląski

Andrzej Borczyk

Andrzej Borczyk

Chief People Officer CCC Group Central & Eastern Europe

Maciej Kulesza

Maciej Kulesza

CFO Amcor Speciality Cartons

Franciszek Bazyli Georgiew

Franciszek Bazyli Georgiew

Właściciel holdingu XXII Ventures: Tigers, Automation House, Huqiao 琥桥

10:30 – 10:45

Przerwa na kawę

10:45 – 11:15

VALUE OF THE QUEEN

Jak pokonywać trudności w pracy, budując świadomy zmotywowany zespól, czyli kilka inspiracji jak pracować zgodnie ze swoimi wartościami i nie pozwolić, aby przekraczano nasze granice. Krótka historia autentyczności.

Magdalena Król

Magdalena Król

HRBP, Manager z ❤ DACHSER

11:15 – 11:35

Benefity 2023 w oczach Generacji X, Y, Z – prezentacja nowych wyników badań   

  • Czy faktycznie benefity są jeszcze ważne dla pracowników?
  • Benefity najczęściej dawane vs benefity pożądane
  • Benefity na miarę nowych czasów
  • Benefity z korzyściami finansowymi dla pracowników i pracodawców
  • Podwyżka, czy benefity – przykładowe wyliczenie – co wybierają Gen X, Y, Z (wyniki badań)
Justyna Michalska

Justyna Michalska

Marketing and Operations Director, Employee Benefits Expert Edenred

11:35 – 12:05

To dziś tworzą się liderzy jutra – czyli … kogo będą potrzebować organizacje i jak na to mogą odpowiedzieć przyszli kandydaci

  • Temat modny czy ważny?  – czyli z jakiego powodu trzeba o tym mówić już teraz
  • Jakie potrzeby może mieć w przyszłości organizacja? – czyli jak widzi swoją przyszłość potencjalna firma przyszłości
  • Czego spodziewa się przyszły pracownik? – czyli co o liderach i ich sposobach działaniach mówią pracownicy przyszłości
  • Jacy chcą być młodzi liderzy? – czyli jak mówią o swoim rozwoju klienci procesów coachingowych
  • Co zatem warto zrobić? – czyli jak się można przygotować na wyzwania jutra…
Jacek Kwieciński

Jacek Kwieciński

Board Member, HR Director Pratt&Whitney Kalisz Ltd

12:05 – 12:20

Przerwa na kawę

12:20 – 13:10

Jak włączyć liderów HR w podejmowanie strategicznych decyzji firmy? – dyskusja panelowa

Moderator:
Piotr Palikowski

Piotr Palikowski

Prezes PSZK

Uczestnicy:
Marta Florczak

Marta Florczak

Członek Zarządu ds. Personalnych Lidl Polska

Anna Kałahurska

Anna Kałahurska

People & Culture Director Mercator Medical

Magdalena Krupa

Magdalena Krupa

Group CHRO Cerrad

Jacek Kwieciński

Jacek Kwieciński

Board Member, HR Director Pratt&Whitney Kalisz Ltd

13:10 – 13:40

Jak wspierać efektywność i entuzjazm pracowników w hybrydowym modelu pracy

  • Jak podnościć efektywność i zaangażowanie w zróżnicowanych grupach pracowniczych (kontraktorzy, front line, produkcja, konsultanci, Pracownik biurowy)
  • Jak zachęcać ludzi do pracy z biura i czy jest to konieczne
  • Jak budować strategie komunikacji firmy przy pracy hybrydowej
Magdalena Gwiaździńska

Magdalena Gwiaździńska

Modern Work Solution Sales Manager Microsoft

13:40 – 14:30

Przerwa na lunch

14:30 – 15:00

Budowanie kultury zdrowia w organizacjach na przykładzie firmy Dentsu Polska i rozwiązań Medicover

Agata Kaczmarska

Agata Kaczmarska

Chief People Officer Dentsu Polska & CEE

Katarzyna Stasińska

Katarzyna Stasińska

Marketing & Sales Excellence Director Medicover 

15:00 – 15:30

Jak pozory mogą mylić – o wyzwaniach tworzenia inkluzywnej organizacji

  • Jak powstają włączające miejsca pracy – od czego zacząć?
  • Wiarygodność budowana w działaniu – o programach wyrównujących szanse
  • Konieczność zewnętrznej oceny i monitorowania dojrzałości organizacji – badanie Diversity IN Check
Marzena Strzelczak

Marzena Strzelczak

Prezeska Zarządu i Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu

15:30 – 16:00

Dlaczego kobiety nie są jak mężczyźni? Słów kilka o pułapkach równości

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska

Współzałożycielka, Wiceprezeska Fundacji i portalu www.mamopracuj.pl. CEO i Współtwórczyni banku talentów kobiet – Talenti.pl.

16:00 – 16:15

Przerwa na kawę

16:15 – 16:35

Wpływ sieci pracowniczych na inkluzywność i różnorodność w organizacjach

Agata Krawczyk

Agata Krawczyk

Dyrektor Wykonawczy – Warsaw Location Manager J.P. Morgan Poland

Łukasz D. Nowak

Łukasz D. Nowak

Head of Finance Support and Innovations ING Bank Śląski

16:35 – 17:25

DE&I w organizacji – SPRAWDZAM! (dyskusja panelowa)

Moderatorka:
Kinga Makowska

Kinga Makowska

Co-Founder HRrebels

Uczestnicy:
Bernadetta Bieszczanin

Bernadetta Bieszczanin

Pedagożka, Psychoterapeutka, Przedsiębiorczyni, Współzałożycielka Spektrum Wrażliwości

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska

Agnieszka Czmyr-Kaczanowska

Współzałożycielka, Wiceprezeska Fundacji i portalu www.mamopracuj.pl. CEO i Współtwórczyni banku talentów kobiet – Talenti.pl.

Tina Sobocińska

Tina Sobocińska

Founder & HR Strategic Advisor HR4future

Aleksandra Muzińska

Aleksandra Muzińska

Fundatorka i Członkini Zarządu Fundusz dla Odmiany

18:00 – 20:00

Gala wręczenia nagród w konkursie HRA STAR AWARD

Zapraszamy Państwa do udziału w ceremonii wręczenia nagrody w konkursie HRA Star Award. 

 

Moderatorka:
Ania Morawiec-Bartosik

Ania Morawiec-Bartosik

Autorka książki „Liczby w HR”, Założycielka HRrebels

Joanna Jamka

Joanna Jamka

Dyrektorka działu konferencji ADN Akademia

Kinga Makowska

Kinga Makowska

Co-Founder HRrebels

18:10 – 18:40

Strategie Szachowych Mistrzów w biznesie

Czas na power speech! Po całym dniu spędzonym na prelekcjach i dyskusjach, przeniesiemy Państwa do świata danych i analiz w możliwy najlepszy sposób – zapraszamy na inspirującą prelekcję poświęconą mistrzowskim strategiom szachowym w biznesie.

Michał Kanarkiewicz

Michał Kanarkiewicz

Konsultant strategiczny, mówca inspiracyjny, wykładowca MBA, szachista

18:40 – 19:00

Wręczenie nagrody HRA Star Award oraz wyróżnień

19:00 – 20:00

Czas na networking i… rozgrywki szachowe!

Niezwykłe doświadczenie czyli symultana szachowa (seans gry jednoczesnej)! Rozpoczniemy od krótkiego wprowadzenia w świat szachów (ABC Szachów od zera), a potem płynnie przejdziemy do rozgrywki, w której Michał zagra na 3 szachownicach jednocześnie. W rozgrywce wezmą udział nie tylko gracze, ale też kibice, którzy podpowiadają koleżankom i kolegom jaki ruch mają wykonać

18 maja 2023

9:00 Poranna kawa, rejestracja uczestników

9:30 Start równoległych ścieżek tematycznych do wyboru

PEOPLE IN DATA

09:30 – 10:00

Analiza danych – krok po kroku

  • Dobierz odpowiednie mierniki i wskaźniki
  • Zdecyduj co i jak mierzyć
  • Ustal proces zbierania danych
  • Pokaż wyniki analiz biznesowi
  • Zarekomenduj działania w oparciu o analizę
Andrzej Termena

Andrzej Termena

Ekspert ds. Analiz i Systemów Motywacyjnych / Reward Expert Żabka Polska

10:00 – 10:30

Prawo wielkich liczb w rekrutacji

Karolina Korzeniewska

Karolina Korzeniewska

ReX Project Manager Antal

10:30 – 11:00

Co liczby mówią o Twoim procesie rekrutacji? Jak analizować i wykorzystywać wyniki badania NPS?

Urszula Skrodzka

Urszula Skrodzka

Business Development Manager eRecruiter

11:00 – 11:20

Przerwa na kawę

11:20 – 11:50

Projektuj innowacyjne, wydajne i skuteczne systemy nagradzania, aby zwiększyć motywację

  • Zarządzanie wynagrodzeniami w świecie VUCA
  • Systemy motywacyjne – na czym dziś budować zaangażowanie
Łukasz Kowalczyk

Łukasz Kowalczyk

Ekspert ds. Polityki Wynagrodzeń i Kontrolingu HR Bank Ochrony Środowiska

11:50 – 12:50

Przyszłość wynagrodzeń (panel dyskusyjny)

  • Równe wynagrodzenie za równą pracę
  • Oczekiwania verus niepewna przyszłość – co czeka rynek wynagrodzeń w najbliższych miesiącach
  • Płace w dobie galopującej inflacji
Moderator:
Ania Morawiec-Bartosik

Ania Morawiec-Bartosik

Autorka książki „Liczby w HR”, Założycielka HRrebels

Uczestnicy:
Marta Borkowska

Marta Borkowska

CEO i Founderka Mangrove

Zuzanna Głębocka 

Zuzanna Głębocka 

Head of People & Culture G2A

 

 

Artur Kalwasiński

Artur Kalwasiński

Compensation & Benefits Manager Lidl Polska

12:50 – 13:40

Lunch

13:40 – 14:10

Raporty HR, metryki i analityka – jak zamienić Big Data w Smart Data za pomocą HR Analytics?

Adrian Bednarczyk

Adrian Bednarczyk

People Data Science, BI Developer, Data Analyst Freelancer

14:10 – 14:40

Czy HR-owcy podróżują z mapą czy z GPS?

  • Czy HR-owcy wiedzą dokąd zmierzają w 2023 roku?
  • A czy potrafią ocenić jak im idzie trasa?
  • Trzej muszkieterowie: strategia, cele i KPI
  • Porozmawiajmy o wynikach IV ed. Badania Analityki HR
Ania Morawiec-Bartosik

Ania Morawiec-Bartosik

Autorka książki „Liczby w HR”, Założycielka HRrebels

14:40 – 15:10

Znikający punkt. Dlaczego tak trudno w pełni wykorzystać potencjał people analytics?

  • W jaki sposób people analytics może pomóc w ocenie wydajności przedsiębiorstwa (workforce capabilities)
  • Czy chciałbyś wiedzieć, jak Twoja siła robocza wpływa na Twoje rezultaty biznesowe
  • Dlaczego tak trudno jest zdemokratyzować dane HR
  • Jak będzie wyglądać People Analytics w 2030?
Sebastian Szachnowski

Sebastian Szachnowski

Director, Head of Digitalization, People Services Volvo Group

– 15:10

Zakończenie

PEOPLE & CULTURE

09:30 – 10:00

Uwalnianie potencjału ludzkiego: jak wyposażyć zespoły, aby prosperowały pośród zakłóceń, niepewności i turbulencji

  • Kultura doceniania – jak „uskrzydlać” pracowników
  • Happy workplace – bo szczęście sprzyja sukcesowi – jak je tworzyć/wspierać?
Marta Eromin

Marta Eromin

Regional HR Business Partner DHL Parcel

Marta Górecka

Marta Górecka

Regional HR Business Partner DHL Parcel Polska

10:00 – 10:30

Szok przyszłości. Jak rozwój technologii i transformacja technologiczna wymusza na firmach zmianę modelu przywództwa i organizację pracy?

Olga Komornicka

Olga Komornicka

Head of People TYLKO

 

10:30 – 11:00

Zaangażowanie, poczucie przynależności w dobie pracy hybrydowej

  • Jak zachować poczucie przynależności będąc firmą remote first
  • Jak angażować pracowników w dobie przebodźcowania cyfrowego
  • Jak mierzyć zaangażowanie
Kalina Pasternak

Kalina Pasternak

People & Culture Director Objectivity

11:00 – 11:20

Przerwa na kawę

11:20 – 11:50

Jak definiujemy sukces, mierzymy nasze wysiłki DEI i czy podtrzymujemy je w czasie?

Agnieszka Szamałek-Michalska

Agnieszka Szamałek-Michalska

Culture and D&I Director CD PROJEKT RED

11:50 – 12:50

Synergia działań i celów w strategicznym zarządzaniu dobrostanem w organizacji – jak budować efektywną współpracę między-funkcjonalną? (panel dyskusyjny)

  • Kto powinien odpowiadać za strategię i kulturę dobrostanu w firmie?
  • Jaka powinna być rola najwyższej kadry zarządzającej?
  • Jak praca zdalna i hybrydowa wpływają na współpracę między-funkcjonalną?
  • Jakie są koszty braku efektywnej współpracy między różnymi funkcjami wewnątrz organizacji?
  • Jaka jest wartość biznesowa pozytywnych relacji i klimatu społecznego pracy?
  • Jakie są korzyści gdy współpraca między-funkcjonalna przebiega pomyślnie?
  • Jakie są bariery i czynniki sukcesu?
  • Jakie są w tym zakresie dobre praktyki?
Moderator:
Ewa Stelmasiak

Ewa Stelmasiak

Founder and CEO WellCulture Institute

Uczestnicy:
Małgorzata Furtak

Małgorzata Furtak

Dyrektorka Biura BHP & Wellbeing Santander Bank Polska

Karina Kosznik

Karina Kosznik

Head of Learning and Development, Senior Manager PwC

Karolina Radziszewska

Karolina Radziszewska

Wiceprezeska ds. Zasobów Ludzkich w spółce biurowej Skanska na Europę Środkowo-Wschodnią

Radek Matuszewski

Radek Matuszewski

General Manager Groupe SEB Polska (Tefal, Krups, WMF)

12:50 – 13:40

Lunch

13:40 – 14:10

HR z misją – case study Narodowe Centrum Kultury

Joanna Majewska

Joanna Majewska

Psycholożka, HR menadżerka, Starsza specjalistka ds. zasobów ludzkich Narodowe Centrum Kultury

Irmina Recka-Wyżga

Irmina Recka-Wyżga

Menedżerka, tutorka, animatorka kultury, Kierowniczka w Dziale Szkoleń i Profesjonalizacji Narodowe Centrum Kultury

14:10 – 14:40

Go Green! Rola i współudział HR w zielonej transformacji – case study DHL

Katarzyna Czajka

Katarzyna Czajka

Dyrektor ds. Procesów HR i Komunikacji DHL Parcel

14:40 – 15:30

ESG a HR – co w praktyce oznacza wdrożenie nowych wymogów dla szefów działów HR (dyskusja panelowa)

  • Jakie wskaźniki będą raportowane wg ESRS i jak przygotować się do tego procesu?
  • Niezbędne zasoby – czy działy HR są gotowe? Jakie kompetencje będą potrzebne?
  • Jak powiązać kwestię ESG ze strategiami i praktykami w miejscu pracy oraz angażować pracowników
Moderator:
Agnieszka Michalik-Stankowska

Agnieszka Michalik-Stankowska

Liderka Sekcji Strategii i Partnerstw ESG Bank BNP Paribas

Uczestnicy:
Andrzej Termena

Andrzej Termena

Ekspert ds. Analiz i Systemów Motywacyjnych / Reward Expert Żabka Polska

Jolanta Okońska-Kubica

Jolanta Okońska-Kubica

Dyrektor Zarządzający ENVIPOL Przewodnicząca Komitetu ds. ESG Krajowej Izby Gospodarczej

Magdalena Giryn

Magdalena Giryn

Senior Managing Partner Talent Chase

– 15:30

Zakończenie

AGILE HR

09:30 – 10:00

Jak mądrze od podstaw budować zwinny HR?

  • Jak wdrażać elementy Scrum Manifesto i Agile w codziennej pracy zespołów HR?
  • Na jakie pułapki należy uważać?
Magda Tadrała

Magda Tadrała

Agile Lover🖤|Agile HR|Leadership|Communication|Head of People TKH Technology

 

10:00 – 10:30

Zastosowanie Kanbana przy procesie rekrutacyjnym

Tomasz Maj

Tomasz Maj

Engagement Manager & Agile Transformation Expert McKinsey & Company

10:30 – 11:00

Osiągnąć niemożliwe, czyli jak zainspirować i zaangażować pracowników?

Bartek Olejniczak

Bartek Olejniczak

Senior HR Business Partner SoftServe

11:00 – 11:20

Przerwa na kawę

11:20 – 11:50

Zwinne zespoły – autonomiczność

  • Dlaczego potrzebny jest nam tego typu zespół?
  • Jak działa taki zespół?
  • Co zrobić, aby stworzyć taki zespół?
Damian Urban

Damian Urban

Agile Coach

11:50 – 12:20

Design Thinking jako metoda twórczego rozwiązywania problemów oraz projektowania innowacyjnych rozwiązań wewnątrz firmy

Michał Janowski

Michał Janowski

Global People Process Owner ISS

12:20 – 12:50

Budowa kultury zwinnej organizacji uczącej się czyli jak w praktyce budować odpowiedzialność i zaangażowanie w rozwój: własny, zespołu i organizacji

  • Zwinna organizacja ucząca się w praktyce, czyli nieco o DLACZEGO oraz CO
  • Podstawy kulturowe zwinnej organizacji uczącej się, czyli nieco o fundamentach JAK
  • Filary zwinnej organizacji uczącej się, czyli JAK w praktyce – o kluczowych założeniach oraz wybranych procesach, systemach i kompetencjach zwinnych organizacji, liderów i ich zespołów
  • Najczęstsze wyzwania i pułapki, czyli lekcje wyniesione z rozwoju zwinnych organizacji uczących się
Dorota Piotrowska

Dorota Piotrowska

VP of People and Organization Development oraz L&D Advisory HCM Deck

12:50 – 13:40

Lunch

13:40 – 14:30

Skalowanie Agile a wielkość i dojrzałość organizacyjna (panel dyskusyjny)

Moderator:
Kinga Makowska

Kinga Makowska

Co-Founder HRrebels

Uczestnicy:
Dorota Piotrowska

Dorota Piotrowska

VP of People and Organization Development oraz L&D Advisory HCM Deck

Agata Komender

Agata Komender

Deputy Head of HR BNP Paribas

Bartek Janowicz

Bartek Janowicz

Team & Culture Director 11 bit studios 

Damian Urban

Damian Urban

Agile Coach

14:30 – 15:00

Czy można/czy da się/ czy możliwe jest transpartentne przyznawanie podwyżek i awansów?

Magdalena Walczyk

Magdalena Walczyk

Head of People&Culture A4BEE

– 15:00

Zakończenie

SESJA WARSZTATÓW

09:30 – 11:00

Lepsze doświadczenie pracownika – projektowanie drogi pracownika w oparciu o design thinking i centralizacja narzędzi

  • Transformacja doświadczeń pracowników dla budowania miejsca pracy przyszłości
  • Identyfikacja kluczowych momentów, które są ważne dla pracownika podczas interakcji z firmą
Karolina Ryżko

Karolina Ryżko

Advisory Solution Consultant ServiceNow

Dominik Matuzewicz

Dominik Matuzewicz

Solution Sales Manager ServiceNow

11:00 – 11:20

Przerwa na kawę

11:20 – 12:50

Wymiar Employee Experience w praktyce czyli jak budować zaangażowanie pracowników dzięki nowoczesnym narzędziom IT do komunikacji, zarządzania i angażowania pracownika

Sesja warsztatowa

Monika Raźniak

Monika Raźniak

Modern Workplace Specialist Microsoft

Bożena Szlachta-Hutyra

Bożena Szlachta-Hutyra

Technical Specialist Microsoft

12:50 – 13:40

Lunch

13:40 – 15:10

Czas pracy w czasach transformacji: praktyczne rozwiązania problemów działów People & Culture

  • Nadgodziny, przestoje, zmiany ad hoc harmonogramów
  • Rotacja, retencja i rekrutacja
  • Generation gap i zmiana oczekiwań wobec czasu pracy
  • Work-life balance i europejska dyrektywa
  • Czym jest Time Intelligence?
  • W czasie warsztatu wspólnie wypracujemy rozwiązania najbardziej palących problemów, z którymi mierzą się działy People & Culture
  • Każdy uczestnik otrzyma krótki poradnik z efektami pracy warsztatowej
Paweł P. Mlicki, PhD 

Paweł P. Mlicki, PhD 

Senior Consultant and Mediator Déhora Consultancy Group

Hubert Kowalski

Hubert Kowalski

Consultant Déhora Consultancy Group

– 15:20

Zakończenie