SZKOLENIA DLA LIDERÓW I DZIAŁÓW HR
O ADN AKADEMIA
Od 2007 roku ADN AKADEMIA dostarcza praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, konferencji, kursów i studiów w obszarach takich jak podatki, rachunkowość, finanse, prawo, a także praktyczne warsztaty z zarządzania strategicznego i rozwoju kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.
Realizujemy ponad 4500 projektów szkoleniowych rocznie z udziałem ponad 80 000 uczestników i rozwijamy je w każdym sektorze gospodarki.
ADN AKADEMIA LIDEREM RYNKU SZKOLEŃ W POLSCE


Gazeta Finansowa po raz kolejny opublikowała ranking firm szkoleniowych w Polsce w 2024 roku. ADN Akademia ponownie stanęła na podium, zajmując zaszczytne 2. miejsce.
Ranking został opracowany, uwzględniając takie kryteria jak: wysokość osiągniętych przychodów, zakres prowadzonych szkoleń, liczba trenerów oraz liczba klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
W dwóch kategoriach zajęliśmy 1. miejsce – zarówno pod względem liczby doświadczonych trenerów, jak i liczby zadowolonych klientów instytucjonalnych.
Dodatkowo, zostaliśmy uhonorowani tytułem Firma Szkoleniowa Roku 2024, przyznawanym firmom, które szczególnie wyróżniają się na rynku. Otrzymaliśmy to wyróżnienie za dostarczanie nowoczesnych i efektywnych rozwiązań, odpowiadających na potrzeby współczesnych przedsiębiorstw oraz ich pracowników.
PROCESS COMMUNICATION MODEL ®
– POZNAJ SYSTEM KOMUNIKACJI, KTÓRY URATOWAŁ MISJE NASA

Data: 12 – 13 czerwca + 19 września 2025 r
Format: stacjonarnie, ADN Centrum Konferencyjne, Warszawa/online
Liczba uczestników: max. 20 osób *
* Dla zainteresowanych firm dla większej grupy (max. do 30 osób) możliwe ustalenie terminów na szkolenie zamknięte
Cena: 2995 zł netto *
* Cena zawiera koszt badania kwestionariuszowego – 650 zł, indywidualny raport dla każdego uczestnika, przerwy kawowe, lunch oraz certyfikat udziału
O szkoleniu:
PROCESS COMMUNICATION MODEL® to psychometryczne narzędzie do skutecznej komunikacji, motywacji, prawidłowego dobierania zespołów i uzyskania możliwie największej efektywności. Służy zarówno do poznania samego siebie jak i współpracowników, po to aby skrócić proces rozpoznawania swoich zachowań i emocji oraz pomóc w skutecznym wykorzystaniu potencjału każdej osobowości.
Zostało opracowane przez zespół psychologów i psychoterapeutów pod przewodnictwem amerykańskiego psychologa dr Taibi Koehlera na zamówienie NASA.
Zamówienie to zostało podyktowane problemami w komunikacji astronautów udających się na misje kosmiczne oraz ich zachowaniem, które dość często doprowadzało do kryzysów na pokładzie statków kosmicznych, nieporozumień, kłótni i konfliktów.
W wyniku wieloletnich badań zespół dr Taibi Koehlera odkrył, że ludzkość widzi świat na 6 różnych sposobów (percepcji), a ich indywidualny układ tworzy unikatową osobowość.
Układ ten, a przede wszystkim bazowa percepcja wpływa na nasze zachowania, motywacje, preferencje środowiskowe, potrzeby psychologiczne, sposób wchodzenia w stres, a także sposób w jaki się porozumiewamy oraz zapraszamy innych do nieporozumień i konfliktów. PROCESS COMMUNICATION MODEL® jest obecnie najbardziej dokładnym i najlepiej przebadanym narzędziem psychometrycznym, co oznacza wysoki stopień wiarygodności. NASA kieruje się nim przy wyborze załóg do kolejnych lotów ponieważ nie może sobie pozwolić na straty, które wynikały z nieporozumień przy wysokim stopniu stresu.
Dla kogo jest szkolenie:
LIDERZY, którzy kierują:
– firmą
– zespołami
– projektami
DZIAŁY HR, które prowadzą rekrutacje pracowników
KAŻDY, kto zarządza ludźmi, biznesem i chce lepiej rozumieć siebie i osoby, z którymi na co dzień się komunikuje oraz buduje relacje zawodowe i osobiste
Plan szkolenia:
Przebieg pracy z PROCESS COMMUNICATION MODEL® wygląda następująco:
Etap I
BADANIE PSYCHOMETRYCZNE – wypełnienie kwestionariusza opracowanego dla NASA
Termin: 22 maja – 5 czerwca 2025r.
Format: online (link otrzymasz po rejestracji i opłaceniu faktury za szkolenie)
Etap II
Szkolenie PROCESS COMMUNICATION MODEL® – Komunikacja, motywacja, potrzeby psychologiczne, preferencje środowiskowe
Termin: 12 – 13 czerwca 2025r.
Czas trwania: 9:00 – 16:00
Format: stacjonarnie
Etap III
Szkolenie KOMUNIKACJA I MOTYWACJA W STRESIE (w celu przypomnienia i utrwalenia wykorzystania metody PCM®)
Termin: 19 wcześnia 2025 r.
Czas trwania: 9:00 – 16:00
Format: online
Prowadząca:
Certyfikowany trener Process Communication Model (PCM). Trener zarządzania stresem i komunikacji w stresie. Trener zarządzania efektywnością i energią własną. Przez większość życia była specjalistą public relations. Po osobistym doświadczeniu epizodu bezsenności na skutek stresu zajęła się wsparciem liderów w budowaniu odporności psychicznej oraz zarządzaniu kompetencjami miękkimi. Uczy jak mądrze stawiać granice i jak dbać o własne zdrowie psychiczne w dynamicznie zmieniających się okolicznościach. Ma na koncie setki szkoleń, warsztatów i sesji indywidualnych w obszarze tzw. zarządzania miękkiego zarówno sobą jak i zespołami.
Efekty szkolenia – czego się nauczysz dzięki PCM®?
– Wsparcie w skutecznym zarządzaniu zespołem
– Głębsze poznanie i zrozumienie swoich zachowań i wynikających z nich konsekwencji zawodowych
– Skuteczna komunikacja w zespole
- zapobieganie i rozwiazywanie konfliktów
- budowanie skutecznych zespołów na etapie rekrutacji oraz wprowadzanie zmian w zespołach w celu osiągnięcia lepszej efektywności
- motywacja pracowników zgodna z potrzebami psychologicznymi danej percepcji
- budowanie autorytetu lidera w obszarze kompetencji miękkich
- zarzadzanie konfliktem
- skuteczny feedback
- polepszenie komunikacji we wszystkich obszarach życia
Ważne pytania:
Czym jako lider kierujesz się przy wyborze pracowników?
Jakie kryteria wyboru kandydata jako HR menedżer bierzesz w procesie rekrutacji?
Jaki jest Twój styl komunikacji w pracy i prywatnie?
Jeśli jesteś gotowy/a, żeby poznać metody jak:
– nawiązywać połączenia w komunikacji
– motywować
– rozwiązywać konflikty
– zarządzać zespołami
– zarządzać stresem
Zapisz się i weź udział w szkoleniu PROCESS COMMUNICATION MODEL®